Correction

Posted: Monday, July 22, 2002

The

Associated Press, in a news brief printed in Friday's Empire, erroneously reported the name of the fishing company that owned a Bering Sea trawler on which a man last August was accused of sexually harassing a National Marine Fisheries Service fisheries observer. The trawler, the Dona Martita, is owned by Nina Fisheries of Seattle.

Sunday's editorial and Wednesday's article on a local dog featured in a greeting card series misspelled the name of dog owner Roxanne Bash.



Page not found | Juneau Empire - Alaska's Capital City Online Newspaper

Page not found

We're sorry, but the page you were seeking does not exist. It may have been moved or expired.  Perhaps our search engine can help. 

 

CONTACT US

  • Switchboard: 907-586-3740
  • Circulation and Delivery: 907-586-3740
  • Newsroom Fax: 907-586-9097
  • Business Fax: 907-586-9097
  • Accounts Receivable: 907-523-2230
  • View the Staff Directory
  • or Send feedback

ADVERTISING

SUBSCRIBER SERVICES

SOCIAL NETWORKING

X