Posted: Wednesday, November 07, 2007

The subhead of the article "Sealaska approves $17.5 million payout" on the front page Tuesday's Empire was incorrect. The subhead should have read "Urban and at-large shareholders to receive $10.90 per share."

Sound off on the important issues at

Related Searches


Trending this week:


Juneau Empire © 2016. All Rights Reserved.  Terms of Service | Privacy Policy / About Our Ads